Allt som allt

I lördags hade Cillen en klass fest det var rätt segt i början till det börja ramla in lite annat folk,. men jag tycker att det var mysigare när det bara var klassen det var lite mer lungt och skönt då.
Ja nu är det "bara" 50 dagar kvar tills jag åker till Turkiet jag längtar som fan när jag kommer hem är det typ bara 3-4 dagar kvar i skolan sen blir det SOMMARLOV! Gud vad härligt. I morgon har jag haft praktik på donken i en vecka och sedan är det bara en vecka kvar. Det är inte så tråkigt där som alla tror, man har alltid saker att göra och det är roligt att träffa människor. Den här veckan har jag för det mesta städat helatiden " Jag förstår inte! Människor äter som grisar med fötterna på huvet", Det är faktiskt ett schysst jobb det är stressigt men ändå så är det ganska slappt. Man behöver inte göra jobbiga saker men det ska gå fort minsan! Hoppas att man får jobb där sen, och jag saknar klassens gemenskap förtillfället. Det känns som om det var huuuuuur länge sen som hälst jag träffade dom. Fan känner mig fett äcklig efter all frukost och lunch på donken ska äta det i 2 VECKOR! Har inte gymmat så mycket på sistone heller 2 gånger sen innan sportlovet och det var ett tag sen :S
Just nu sitter jag hemma hos martin och gosar lite och har en liten funderare på att gå till kvantum som det kallas för mig och köpa något smaskigt! Och jag sitter även och väntar på att frida ska komma hem från sin träning så vi kan spela patiensduellen!

På lördag blir det fest, då ska vi fira sanna, matilda och swanbeck. Det kommer säkert att bli en upplevelse hörde att det skulle komma mycket folk i allafall och dagen efter är det min födelsedag och då väcks jag jätte tidigt av frikost och presenter på sängen. Och kanske Frida brevid Höhö;)



Händelser

5/4
Stor FEEEST!
6/4 Min födelsedag
7/4 Tandläkaren
30/4 Last April
23/5 Turkiet
25/5 Frida åker till Rhodos;););)
6/6 Mamma fyller år <3
7/6 Hemkomst från turkiet
12/6 Sommarlov
20/6 Midsommar
23-28/6 Peace and love
1/7 Frida fyller år:)
17/8 Min och älsklings 1 år dag! <3



Kommentarer
Postat av: Fridaaaa

åååh så kommer du ihåg min födelsedag, gulligt av dig Magden :) Jag föröker ringa dig men du svara inte!

2008-04-03 @ 21:14:27
URL: http://fridalytter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0