Mys!

Tjänna! Dags att skriva sitt första inlägg. Har varit hemma ifrån skolan sen i tisdags och idag var det dags att resa arslet från sängen och ta sig till skolan. Igår tog jag och Martin ett dopp i badkaret med ansiktsmasker, hårinpackningar och tända ljus, as skönt. Efter det käka vi jordgubbs- och chokladglass med colasås och Crunchy. Det vart en mysig kväll. Nu sitter jag hemma hos Martin och har nyss färgat håret på honom. Han ska bli blond men för tillfället är han ett ägg. Nä, nu ska jag kila.. ska ladda upp lite nya bilder. Sen vill jag tacka min vän Frida för att hon har hjälpt mig att komma igång. Ciao!

Kommentarer
Postat av: nicholeeeee

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, låt honom vara mörk!!!!

2008-02-09 @ 17:16:40
URL: http://nicholez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0